De Caribische stad Cartagena! - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu De Caribische stad Cartagena! - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

De Caribische stad Cartagena!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

20 Augustus 2015 | Colombia, Cartagena

De Caribische stad Cartagena!

Dag 18

Hallo allemaal.

Hierbij weer een nieuw verhaal. Vandaag vanuit Cartagena. De Caribische stad in Colombia met veel mooie koloniale gebouwen en een tropische Caribische sfeer.

Vanochtend om 5.30 uur opgestaan om te beginnen met een wandeling/klim van een uur weer uit het nationale park te gaan en de bus in te stappen voor de reis naar Cartagena. Daar kwamen we rond 13.00 uur aan en ben ik op verkenningstocht gegaan. Ik heb de helft van de stad al gezien. Het is zeer mooi. De zon brand wel heel goed. Dus je weet dat je je insmeren moet. Het is echt warm en vochtig. Nog 2 dagen genieten van cartagena en dan op naar PANAMA!

Deze reis duurt nog een week. Ik geniet van iedere dag. Het is fijn om nu in Colombia te zijn!

Groeten uit cartagena!
Sjuul Stappers