Dieptepunt van deze reis! THE DIVE MASTER! - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu Dieptepunt van deze reis! THE DIVE MASTER! - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

Dieptepunt van deze reis! THE DIVE MASTER!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

21 Augustus 2015 | Colombia, Cartagena

Dieptepunt van deze reis!

Dag 19

Na de vele toppen die ik de afgelopen weken heb bereikt met de diverse beklimmingen was het vandaag een echt dieptepunt. Vandaag ben ik meer dan 25m onder zee niveau geweest.

Als je bij de Caribische zee bent…wat doe je dan….juist ja DUIKEN!

Vandaag 2 prachtige duiken gemaakt bij Cartagena te Colombia. Vanochtend om 8.00 uur bij het hotel weggegaan. Eerst twee uur enkele reis met de speedboot varen naar een vakantie-eiland. Daar de duikspullen aangedaan en weer de boot ingegaan.

De eerste duik van 50 min. was zeer mooi aan de oostkant van een eilandengroep. De tweede duik was ook heel mooi, maar dan aan de westkant van de eilanden. Ik heb veel koraal, verschillende dieren en heel veel vissen gezien. Het was wederom een mooie ervaring.

De terugweg was de zee al wat wilder en was het dus steeds stuiteren in de boot. Rond 17.00 uur kwam ik weer bij het hotel aan en ben nog even de binnenstad ingegaan.