Bekendste kanaal ter wereld…Panamakanaal! - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu Bekendste kanaal ter wereld…Panamakanaal! - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

Bekendste kanaal ter wereld…Panamakanaal!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

23 Augustus 2015 | Panama, Panama-stad

Bekendste kanaal ter wereld…Panamakanaal!

Dag 22

De dag die je wist dat zou komen. Vandaag is het dan zover. Vandaag ben ik gaan kijken bij het meest bekende infrastructurele bouwwerk ter wereld. Het aller bekendste kanaal ter wereld. Het verbind twee oceanen met elkaar, namelijk de Atlantische en Pacific. Het is echt indrukwekkend om de grote boten er door heen te zien gaan.

Vanochtend eerst heerlijk gegeten bij het hotel. Het beste ontbijtbuffet van deze reis. Het was heerlijk. Om 10.10 de Hop-on Hop-off bus genomen en bij het Panamakanaal uitgestapt. Ik had veel geluk want op dat moment ging er net een boot door de sluis. Dat was zeer indrukwekkend om te zien. Prachtig. Verder nog door het museum gelopen en een mooie 3D film over de 101 jaar van het Panamakanaal gezien.

Om 13.30 weer verder met de Hop-on Hop-off bus gegaan en bij het Schopping Plaza nog een stop gemaakt. Nu is het 17.00 uur en ben ik terug bij het hotel. Het was wederom een mooie dag.

Het is dus gelukt om het Panamakanaal te zien.
Daarvoor ga je naar Panama!

Groeten vanuit Panama.
Sjuul Stappers

• 24 Augustus 2015 - 10:42

Mientje:

Het is je weer gelukt, perfect. Veel indrukken afgewisseld met ontspanning wat wil je nog meer. Nog even en dan komt het dagelijks leven weer terug, ook zeer de moeite waard. Ik wens je een fijne terugvlucht. groetjes